Podsjećamo sve građane koji su pretrpjeli štetu uzrokovanu obilnim kišama 2. rujna 2025. da prijave nastala oštećenja Gradu Novigradu-Cittanova, kako bi se mogla procijeniti ukupna šteta na području Grada i utvrditi postoje li uvjeti za prijavu elementarne nepogode.
Prijave oštećenja potrebno je dostaviti najkasnije do 9. rujna 2025., i to:
- putem e-mail adrese info@novigrad.hr, ili
- telefonom u Gradsku upravu, na brojeve 052/757-055 ili 052/757-446.
U prijavi je potrebno navesti:
- ime i prezime podnositelja,
- adresu na kojoj je nastalo oštećenje,
- kontakt podnositelja (telefon, mobitel ili e-mail),
- opis nastalih oštećenja i fotografije (ako su dostupne),
- okvirnu procjenu troškova sanacije.
Za postupak elementarne nepogode potrebno je da ukupna procijenjena šteta dosegne najmanje 20% vrijednosti izvornih prihoda Grada iz prethodne godine, što iznosi oko 1,2 milijuna eura, te je postupak definiran zakonom, a prvi je korak upravo prikupljanje svih prijava građana.
Stoga pozivamo sve građane da prijave štete na svojoj imovini u realnim okvirima – bilo da je riječ o stanovima, kućama, poslovnim prostorima ili poljoprivrednim površinama poput vinograda, maslinika i polja. Napominjemo da će Grad zaprimiti sve prijave oštećenja, neovisno o tome je li imovina prethodno osigurana ili ne, te će se postupak utvrđenja elementarne nepogode nastaviti dalje prema zakonski propisanim procedurama.